inte hunnit..

Godmorgon allesammans! försov mig lite imorse så jag fick en helt underbar look på mig själv idag med uppsatt blött hår, ett par sletna svarta jeans med en blå tröja.. blir inte mycket bättre alltså !
aja, igår så var jag i skolan som vanligt, vi slutade runt tre och då tog jag bussen hem och käkade lite innan jag skulle till Henrik och sminka honom till Pippi Långstrump som han skulle va på 150 dagars. Riktig bra blev det, kommer ut lite bilder på det sedan.
Vi hängde en stund hos Henrik, sen kom Ted och hämtade upp oss med bilen och då drog vi vidare till honom och va en stund innan dem skulle vidare :) aja, skriver mer när jag har kommit hem puss & kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0