Lördagen!

Godmorgon kompisar! Kom hem för en stund sen, vaknade tidigt idag så tänkte att jag lika gärna kunde gå och hem och sova ut så Ebba kom och hämtade upp mig nu för ca en timme sen och körde hem mig :) Fick låna Teds gästrum igår för hade inga nyklar hem haha..
 
Gårdagen började med en fika på stan med Anna. Vid halv fyra tog vi bussen till swc och kollade på hennes pojkväns lag när dem spelade match :) Efter det kom Jakob och benjamin och hämtade upp oss och då drog vi hem till Benjamin och lagade tacos, märkte även att jag var en jävel på att hacka gurka.. eller inte kanske
Filip tog cykeln från swc och kom lagom i tid för maten, herre min jesus kristus vilka hemmafruar vi är :PpPpp
vI var hos Benjamin till ca 10/11 och groggade lite, sedan kom Ted och skjusade oss till Lucas, jag var där typ 20 min sen föjlde jag med ted och körde folk resten av kvällen istället, men de var kul de med :) aja, nu ska jag sluta babbla, måste få lite sömn så ska gå och lägga mig puss och kjjjjaaam :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0