Nu känner kira och jag oss redo!

hej hej! ligger i standard matkoma nu och har precis vart på donken med calle och Henrik, riktigt romantiskt middag. Ska snart gå och lägga mig när jag orkar.. erhmah, orkar alltid sova gaash
Idag efter skolan så gick jag på en spännande tur till ps. Satt där i ca en timma och väntade på Kira. Vid ungefär halv fem kom vi iväg till stan och då köpte vi träningskläder och käkade subway! nu är vi bara mer än redo att komma igång och börja träna! :D aja, imorgon ska jag göra en lista med en tömpis, vill inte avslöja vad de är för lista än men lägger upp en bild på de imon bara för jag är tråkig och leker mystisk. pussss
 
dehär är dagen outfit för er som vill anteckna, gammal bild men de va ungefär såhär jag såg ut fast med utsläppt hår och ett par bruna boots till eller vad man nu kallar det. :):):):):):):)XD
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0