Thaii

Kanske glöm berätta det men 16 juni så flyger jag och min familjia till Thai igen! sjukt tagg på det nu! saknar det som bara den! Vi ska vara borta i tre veckor och under dem veckorna ska vi vara ett tag på en ganska turist ort och shoppa, bada och sånt man brukar göra när man är på sol semester. Sedan ska vi även till min låssas mamma och lilla systers familj och hälsa på dem några dar och jag ska äntligen få se vårat hus vi har där nere när det är färdig byggt för första gången vilket ska bli riktigt spännande! :D
Här kommer lite härliga sommar bilder som jag hitade både från Thailand förra året och denna sommarn 2012 som får en att bara bli ännu mer sugen på sommar! gaaah, kan inte tiden gå liite fortare

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0