vad kan du verkligen stå för i efterhand?

Något jag tänkt mycket på det senaste är den nya trenden att äldre killar ska skriva till små tjejer (typ i min ålder) för att få ligga.
Jag vill bara säga det innan jag fortsätter att jag drar inte alla äldre killar över en kant för jag vet att det finns tjejer som har helt underbara förhållanden med killar som är ett par år äldre än dem själva och det har jag inget som helst problem med. Tycker inte det är fel med 3-4 års skillnad, de funkar ju men nu är det alla dem överflödiga killarna som kanske är en 6-7 år äldre som skriver till tjejer bara för att få leka av sig lite. Helt ärligt vet jag inte vem man ska tycka mest synd om, stackars killen som är så otroligt pinsam och skriver eller tjejen som går på det. Det är inte så att jag tycker alla äldre killar är dumma i huvudet som antagligen hälften av alla som läser detta kommer tro utan de jag vill få fram är att man kanske borde tänka sig lite för vad man håller på med och vem man håller på och skriver med.
Det finns många tjejer som tycker det är "status" att snacka med dessa killarna för dem nu är gamla, "coola" osv, men helt ärligt så tycker jag bara det är pinsamt. Så snälla tjejer, tänk er lite för på vad ni verkligen vill och vad ni kommer kunna stå för i längden.
Och för alla er som kommer mensa sönder på mig nu för detta inlägget så vill jag bara informera om att jag är inte perfekt, jag känner igen mig i mycket av de jag har skrivit också, så det är inte så att jag är felfri när de gäller sånt här heller.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0