dumma dumma mig...

Godmorgon! Jag vet att jag har vart riktigt dålig med uppdterandet de senaste men har haft prov och omprov titt som tätt i två veckor, behövt sitta efter skolan och plugga osv och plus allt annat man ska göra typ som träning och så ni vet.. så de har vart därför jag inte rikitgt har kännt att jag har haft tid men nu blir de ändring på detta för jag har gjort dem värsta proven osv i skolan vilket betyder mer tid för annat :D
Nu eftersom jag inte har bloggat på ännu en vecka så kan jag väl ta och berätta om den för jag har inget annat att skriva om xDD
I Fredags var jag i skolan som vänligt, hade en ganska chill dag, var med Filip på eftermiddagen och kvällen sen var jag bara hemma :)
I Lördags hade jag en rikitgt sådär fixar dag, pluggade, städade och gjorde sånt man behöver göra ibland, haha!
På kvällen var jag med Filip igen, vi spelade lite TV spel och kollade film, tog de bara lungt :)
I söndags kommer jag inte ihåg vad jag gjorde faktiskt men de va la ungefär lika ohändelserik som dem andra dagarna... nej, dehär inlägget blev redigt tråkigt.... Skriver mer senare! puss och kram!
 
Här kommer lite bilder från både denna veckan och förra veckan! hoppas dem är lite roligare än texten överför... haha

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0